5-3-0

Efter matchen igår har vi nu spelat oavgjort 3 gånger denna säsongen, att vi lyckades med att spela 6-6 i gårdagens match får vi helt enkelt skylla oss själva. Vi har matchen under full kontroll 55 minuter men tar onödiga utvisningar och Sveiva får chansen att spela 5-3 samt 5-4 i slutet och dem lyckas utjämna tillslut. Att herrarna i gult gör som dem gör ibland förvånar mig längre, gäller att ha med det i beräkningarna om man vill vinna.. Man ska inte gnälla på domarna har jag lär mig men ibland är det svårt att inte göra det!

Nu tar vi nya tag då nästa kamp är den 18:e november borta mot Bearums Verk, en match vi ska vinna enligt tabellen eller blir det oavgjort igen..

Ikväll möter Tunet-Nor92 och om Tunet vinner så tar dem över serieledningen vilket vi inte alls hoppas dem ska göra :)

Bjuder på två bilder konstruerade av Nordahl!



Emrikssen

Kommentarer
Postat av: Nusse

Johan - Du e nästan lika snygg som jag! Haha

2009-11-11 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0