Hjemme!

Sitter just nu och kollar på "Into the wild" med föräldrarna mina och Emilia, vet inte hur insatt hon är i filmen då hon mest spriger runt med massa glass runt munnen :)

Dagen har annars spenderas med en promenader med Emilia i skogen och ner till sjön, har även tvättat bilen, skinande ren nu och så har jag bytt till vinterdäck. Så nu är bilen körklar inför morgondagens tur till Karlstad, där vi även får sällskap av Andreas som var sugen att haka på och spela lite golf och ta ett par öl mot kvällskvisten.. Tror denna resa kommer bli grymt bra, väntar mig stordåd av Sverige nere i Danmark så det finns en bra chans för VM.

I Norge händer det grejjer, Juniormatch och B-lagsmatch imorgon, Juniorerna vann vi med 16-0 senast och jag väntar mig ett minst lika bra resultat även denna gången fast jag inte kan vara med och coacha. Tror Sebbe och Nicke fixar det där bra :)

Nu ska jag kolla vidare på filmen och sen blir det lite packning, får inte glömma det tjockaste duntäcket jag har här hemma eftersom jag håller på frysa ihjäl i lägenheten :)

Emrikssen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0