Inför helgen!

Idag har det varit jobb, var riktigt nära att försova mig imorse, men lyckades rädda allt genom att ta en springtur ner till tåget, genomblöt i vinterjackan, riktigt bra start på dagen :)

Imorgen beger vi oss 140 mil norrut när vi skall gästa den lilla staden Harstad i norra Norge, Löken hämtar upp mig och Nicke vid 7 tiden och vi möter upp den hungriga truppen av 15 mann på gardermoen klockan 07.45.



Var nere i strömmens storcentrum med Nicke och Jesper för ett tag sen och inhandlade mössa och vantar, är tydligen minusgrader och snö där uppe så måste vara väl förberedd så man inte åker på en förkylning :P
Kommer ett inlägg om resan på söndagskvällen av Jesper har han meddelat :)

Kika in på fjerdingbys hemsida, där hittar man lite text om "inför matchen"..

Nu ska jag göra mig en räkmacka och packa väskan innan det är dags för sängen!

Ha d!

Emrikssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0