Fri helg

I helgen är det ingen match alls för egen del även om serien rullar vidare. För min del är det också ledigt på måndagen så jag har en riktigt lång helg framför mig! Skolan jag jobbar på har ju höstlov och då har mina timmar slagits ihop till färre men längre dagar, helt okej för mig!

Imorgon ska jag in till Oslo och hälsa på Johan, som väl får sägas vara den som fick bollen i rullning till att det blev en flytt hit för några månader sedan. Vi ska spela lite spel hos honom eller liknande. På söndagen kanske det blir att åka iväg och se någon av konkurrenterna spela match även om inga planer kring detta är satta. I helgen har också min gamla klubb hemmapremiär! Får hoppas att VIB tar tre riktigt viktiga poäng i den matchen. Damernas match däremot är det lite delade känslor för egen del eftersom de möter min moderklubb Sala Silverstaden IBK, får väl dra till med klyschan; må bästa lag vinna!

Det är väl ungefär vad min helg bjuder på skulle jag tro. Nu ska det lagas middag, nuggets och pommes!

Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0