Jobb=Ögonskada

Haha ibland är det farligt att jobba på norskt fritids. Idag har jag sysselsatt mig med att dela ut biljetter till vår första match åt de flesta av barnen på skolan samt byggt en koja åt några 2-3klassare uppe i skogskanten. Då jag står där och ska lägga upp en pinne så slutar det med att det ramlar ner nå jävla flis i ögat som inte försvunnit än på ett par timmar. Svider och är drygt, men löser sig väl framåt kvällen. Kvällen i övrigt hoppas jag på någon form av aktivitet med de andra grabbarna i laget och Nathalie och Camilla! Skulle vara kul att komma utanför huset förutom när man tränar ikväll! Annars rullar livet på i vanlig takt och det drar ihop sig till seriestart imorgon i Trondheim!


Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0