Julen närmar sig..

Nu är det inte långt kvar till jul, endast 11 dagar och av dessa är det 5 arbetsdagar kvar och resten ledigt!
Den senaste tiden har det varit rätt lungt och skönt här borta, nästa vecka har vi däremot en viktig träningsvecka då vi möter Sagene på bortaplan på lördag, en match som vi skall vinna men på bortaplan är ingenting säkert. Dem har väl lite luriga spelare som exempel Runar Snellingen, en gubbe som är jäkligt vass på stillastående zorro men jag tror Bagge och Petter plockar bort honom lika bra som sist när vi slog dem me 10-6 i Sandbekkhallen!
Efter matchen är det julbord med laget vilket ska bli väldigt trevligt, julbord och julbord, det blir typ oxfilé :)

Sen tror jag att jag åker hemåt till Sverige på söndagen och upp mot stugan i Härjedalen på tisdag och firar jul där, skönt att ta det lungt några dagar och bara umgås med familjen!

Nyår ser ut att det kommer firas i Norge, var är dock inte klart, men är säker på att det kommer bli bra det också tillslut!

Nu ska jag kolla på skidskytte, får se om herrarna gör det lika bra som damerna!

Snakkes

Emrikssen

Kommentarer
Postat av: susanne emriksson

Lycka till på lördag och välkommen hem!

2009-12-15 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0