Åter i Norge!

Åter tillbaka från Sverige-besöket som skedde i slutet av förra veckan. En ledighet som bestod av att träffa familjen, byta däck, städa bilen och bara ta det lungt..

I Lördags åkte jag mot Karlstad, fick också med mig Adde.O vilket var roligt, längesen man träffade den gutten!
Väl i Karlstad mötte vi upp Lars och Glen för att spela golf på Hammarö Gk.
Dagen började sådär eftersom vi var tvungna att vänta en timme för att det hade varit frost på morgonen och det var någon slags tävling som blev senarelagd. När vi försökte förklara för en sur gubbe att vi bokat tid och att det var tävling innan och att vår starttid hade blivit förskjuten så fick vi som svar att han hade körit 15 mil för att spela, vilken idiot..
När vi väl kom ut på banan så var det landskamp som gällde, jag och adde mot glen och löken, behöver man ens fråga hur det gick? Nej, svenskarna vann överlägset med 6 poäng upp :)

Efter rundan begav vi oss mot hotellet och vidare för att käka en middag, det hela slutade på någon halvfin restaurang där det blev allt från entrecote till pepparbiff...

Efter middagen så är det ett stort mörker så det tänker jag inte skriva något om :) Sverige förlorade är allt jag vet. hehe.

På söndagen vaknade vi till runt 11 hugget och begav oss mot Sommarro Gk, måste säga att den banan var jävligt fin för att vara i oktober, snabba greener och bra layout, kanske kan bli något i framtiden..

Idag har jag varit på jobbet och tränat, kul att vara igång igen :)

Nu ska jag ta hand om disken och sova fan, börjar kl. 7 imorn.. Natti!

Kommer lite kort sen golfen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0