Hemfärd!

Imorgon är det jobb från 07.00-14.30 sen glider jag hemåt för att sätta på vinterdäck på bilen och hälsa på familjen lite! :) Fick förövrigt mitt paket idag, tackar så mycket för gps:en! Det sjukaste var när jag skulle hämta ut den att jag skulle betala 533 nok!! 212 i fortollning som det heter, sen 321 kronor moms för att den var värd mer än 1000 kronor.. fyfan vilket drit!

Tänkte svänga upp till Frösåkershallen på torsdag och träna lite med mitt gamla lag :)

Till helgen blir det färd mot Karlstad där jag möter upp Glen och Löken, för då ska vi spela lite golf nu så här i slutet av säsongen, Hammarö Gk på lördag och Karlstads Gk på söndag är planen.. Och sen är ju Swe-Den på lördag kväll förstås, frågan är vilka norrbaggarna hejjar på? :)

Emrikssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0