Fredag

Efter en helt okej fredag på jobbet så ligger jag nu med paltkoma i sängen efter en middag alá Niclas (Hamburgare med bröd och pommes), måste säga att han avslutar sin matvecka med bravur! Nästa vecka är det Sebbe som gästar som kock, han har tuff kokurrens bland oss här men det ska bli intressant hur han tacklar det ;)

Får se vad som händer ikväll, funderar på att svänga förbi SF Kino och se Inglorious basterds eller att bara åka ner till Lilleström och driva runt lite, varit för dåligt med sånt hittills!



Ändring i planen, det blev varken kino eller någon promenad nere i stan. Henning och jag drog till driving-ranchen och slog lite bollar istället, ingen aning var dem tog vägen dock men roligt var det :P





Såg att oddsen på oss imorgon borta mot Nidaros låg på 1.03 i vår favör, så det är en match som borde vinnas  alltså. En öppningsmatch är alltid en öppningsmatch och jag har lite dålig koll på lagen som spelar i Elitserien men jag hoppas vi kan prestera så som det sett ut den senaste tiden och att vi kan vinna komfortabelt tillslut!

Det kommer ett inlägg imorgon om matchen från antingen mig eller Jesper!

Go helg!

Emrikssen

Kommentarer
Postat av: Kuffner

Lycka till !

2009-09-18 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0