Spelledigt

Idag var det en välbehövlig vila från innebandyn men istället var det föräldramöte på agendan, 18.30-20.30 höll det på, jag var inte så jätte engagerad i det hela utan lyssnade och observerade mest samt åt godis :)
Lite övertid är aldrig fel!
Sedan begav vi oss till juniorträningen, var lite nya ansikten där, vissa lite mer kunniga med klubban än andra.. håller namnen för mig själv.. hehe.

Imorgon får jag mitt paket som är skickat hemifrån, tog en vecka att transportera det 60 mil, den som väntar på något gott....

På träningen imorgon ska vi ta lagbilder, profilbilder och lite allt möjligt till hemsidan, Nordahl jobbar för fullt just nu i skrivade stund med den, ska bli intressant att se hur den blir. Det har varit mycket gnäll om varför den inte kommit upp innan seriestart så jag hoppas han tystar dem med en grym sida :P

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

Emrikssen



Kommentarer
Postat av: Kingen

Grattis i efterskott Emrico! hoppas paketet är stort.//Goppe

2009-09-24 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0